Among Us Ölmekten Nasıl Kurtulunur? Among Us Ölüp Geri Dirilme

Son zamanların şüphesiz en popüler oyunu haline gelen ve aktif olarak milyonlara ulaşan Among Us, her geçen gün geliştirme haberleri ile anılmaya başlandı. Her ne kadar basit olarak tasarlanmış bir oyun olsa da, geliştirilmeye çok açık olan yapısı ve oyuna artan talep de yapımcı firmayı tetiklemeye yetti. Özellikle forumlarda ve birçok platformda dillendirilen ”Oyun artık biraz değişmeli” cümlelerinin ardından oyuna birçok yeni özellik eklenmesi adına çalışmalar başlatıldı.

Bugünkü yazımızda yapımcı firma tarafından duyurulan bir habere göre oyuna diriltme özelliğinin geleceğini ve ölümden kurtulabileceğimizi öğrendik. Yazımızın devamında bu özelliğin nasıl çalışacağını ve ölen insanların nasıl geri gelebileceğini sizlere anlatacağız.

Among Us Ölmekten Nasıl Kurtulunur?

Hepinizin de bildiği gibi 10 kişilik bir oyunda ilk başta ölmek gerçekten çok sinir bozucu. Bütün oyun boyunca kalan görevleri yapmaya çalışıyorsunuz ve haritada hayalet şeklinde boş boş geziniyorsunuz. Bunun çok sıkıcı bir eylem olduğunu ve bu insanların oyundan soğuyabileceğini düşünen firma bu olaya bir el atmak istemiş.

Resmi kaynaklardan olmasa da atılan bir Tweet’te ”Great news for AmongUs players who always gets killed first” başlığı atılmış. Burada yazandan, ilk başlarda ölen kişiler için Among Us’a bir şeyler ekleneceğini ve bu özelliğin önümüzdeki günlerde aktif hale gelebileceğini çıkarabiliriz. Açıklanan detaylara göre oyuna Koruyucu Melekler diye nitelendirebileceğimiz çeşitli karakterler eklenecek ve bu karakterler siz öldüğünüz zaman sizi bir kereliğini mahsus olarak geri kaldırabilecekler.

Among Us Ölüp Geri Dirilme Özelliği Nasıl Çalışacak?

Oyundaki bu ayarın nasıl işleyeceğini ve oyunda ne zaman kullanılabilir olacağını merakla bekliyoruz çünkü, hayalet modundayken her şeye şahit olabiliyoruz ve eğer bu moddayken bir impostor’u birini öldürürken izlersek, oyuna geri döndüğümüzde onu direkt olarak suçlama şansımız bulunmakta.

Yapımcı firmanın buna karşı bir çözüm üretmiş olacağını ve oyunun sadece belirli bir bölümünde  işe yarayabilecek bir özellik olacağını şimdiden belirtelim. Aksi halde oyunun ana yapısı ve oyunun gidişatı direkt olarak etkilenecek ve oyunun bir amacı kalmayacaktır.

Oyundaki yapının bozulmaması ve oyunun temel mekaniklerinin etkilenmemesi amacıyla bu özelliğin çok dikkatli bir şekilde geleceğini ve oyuna ekleneceğini söyleyebiliriz.